Publication Type:
conference papers
Publication Year:
2004
Publication Bibliography:
Strebinger, Andreas and Horst Treiblmaier (2004), "L’effet du e-commerce entre entreprises et consommateurs sur la structure de l’organisation, l’architecture de marques, la structure IT et sur leurs relations," Paper presented at the 2ème Journée de Recherche AFM-IRG "Les Marques" of the Association Française de Marketing, Paris [in French].
Publication Reference Link:
Break down of publication data into fields
Publication Title:
L’effet du e-commerce entre entreprises et consommateurs sur la structure de l’organisation, l’architecture de marques, la structure IT et sur leurs relations
Author Name:
Strebinger, A.
Co-Author Name(s):
H. Treiblmaier
c
d
Conference Title:
Report Title:
Title of Paper:
L'effet de e-commerce entre entreprises et consommateurs sur la structure de l'organisation, l'architecture de marques, la structure IT et sur leurs relations
Chapter Title:
Title of Journal:
Title of Book:
Conference Name:
2ème Journée de Recherche AFM-IRG "Les Marques" of the Association Française de Marketing
City and Province/State/Country:
Paris
Editor's Name (if different from Author's Name):
Volume and Issue:
ISBN/Catalogue No:
Publisher:
City:
Page Number(s):
Publication Type:
Publication Category: